Orkar inte!!

Nu har jag precis kommit hem från oskar :), vi har kollat på Juno en film , den va faktiskt braaa..
sen kollade vi på vänner, du e för go du gubben <3 alltid rolig och får en att må bra när man mår dåligt

Förövrigt har de vart en helt okej dag, vaknade upp med ett leende för jag slipper gå upp kl 8 och gå till
skolan.. otroligt skönt va det att känna så.. den känslan e alltid lika go <3

Nu ska ja snart äta, sen ska ja gå en go promenad med min hund <3 ska bli skönt orkar verkligen inte vara hemma, räcker att ja kollar på mamma så blir ja arg, vet inte vrf.. hon är irriterande på ngt sett :( <3

Min syster får mig på dåligt humör också, vrf ska folk alltid förstöra. orkar inte med folk som tror att man kommer långt på det, för det gör man inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0