orkar inte..

Varför ska jag alltid lägga ner massa energi när jag inte ens får något tillbaka???
Det är så jävla störande när man försöker förklara att det inte går att släppa en
människa, men han bryr sig ju ändå inte? varför kan man inte bara svara och sen
är det bra med det liksom, ist för att inte säga typ kan du sluta smsa så svarar man
inte ens :S va e de för någon stil egentligen ? asså ja fattar inte hur vissa tänker...

Men ja har bestämt mig nu, ja har lagt ner så jävla mkt tid på denna människan och så
mycket energi på att allt ska bli så bra som möjligt, men han gör fan ingenting tillbaka, han
kan inte ens lägga ner 1 min och skriva ett jävla sms, va tänker människan med???????ÅÅÅH

aja nu har ja bestämt mig att ja ska lägga honom bakom mig, vill han inte ha något med mig att
göra så skiter jag med i de. ja vet att det är svårt men ja ska försöka att inte höra av mig mera, för
jag får ändå inget utav de!! så de e helt meningslöst egentligen, men ÄNDÅ så gör man det..

ÅÅÅH... hahaha// arg flicka (A) @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0