Ont i halsen, NOOOO :'(

Godmorgon alla vänner <33
Idag mår ja PISS, inte rätt dag att må dåligt på, min bäbis amanda hauge fyller år idag :O!
Men ja ska gå till skolan för hennes skull, skit ont i halsen, feber och fryser som en jag vet
inte vad .... ÅH, nu när helgen e planerad och allt så mår ja dåligt, måste ju ba bli frisk inom
snarast tid, haha <3 men men, nu ligger jag under täcker och mina hundar ligger på mig haha,
ganska skönt med hundar som värmer en när man behöver de :) hihi <3

Ska ta bussen om 40 min och hoppas på att jag mår bättre under dagen,
Säg grattis till amanda hauge som fyller hela 17 år <3

PUSSPUSS
ha en awesome dag så ska ja försöka skriva ett till inlägg idag om jag inte mår ännu sämre sen <3


Kommentarer
Postat av: rebecca

hej :) planer för dagen?

2010-11-18 @ 09:13:37
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack fannie<3

2010-11-18 @ 18:55:49
URL: http://amandahauge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0