Onsag 10 november

Godmorgon <33

Just nu sitter jag i min säng och är sjukt trött, kl är 08.36 och jag börjar om en timme, så himla skönt att börja sent, slutar kl 2..

Idag efter skolan ska ja träffa en kompis från bohus, de va längesen nu, ska bli roligt att umgås med dig igen efter allt som hänt mellan oss. Jag ser fram emot denna veckan eftersom min prins kommer hem idag, har längtat efter denna dagen länge ska du veta..

Igår degade jag bara som sagt, tog lite bilder på vovvsarna som tycker det är skit kul med snö, vilket jag INTE tycker, haha hatar det.. så äckligt och kallt, fast ändå fint såvida man inte går ut , haha <3

Nu ska ja skila och göra mig iordning de sista innan ja ska gå till bussen, men ni får ha en toppen dag så hörs vi seanre

Pusspuss ^^<3

Kommentarer
Postat av: t

söt blogg :D

Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 9 :)

Vinnare utses imorgon.



Kramar :)

2010-11-10 @ 08:52:19
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Linn

Kolla in mina bloggtävlingar :)

2010-11-10 @ 09:31:24
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0