Mys dag

Godkväll alla kära vänner <3

Nu har ja precis kommit hem efter en mysig dag i stan, träffade carl,emilia,sebastian tror ja han hette, och hans tjej plus hennes tjejkompis.. :) Köpte skor till hubbe och emilia köpte bling bling till mobilen, som jag med VILL HA :), hatar dig emilia, <3 haha , har saknat dig skit mkt gumman.. det var roligt att få träffa dig...

sedan såg ja en kompis som jag TRODDE VILLE träffa mig men nehe då vänder han sig om när jag kommer på bussen.. jävligt snällt, trodde inte så om dig verkligen inte. blev så jävla besikven på dig.. hade verkligen sett fram emot denna veckan men det ända du gör är att igga mig.. fyfan !!!! då vet ja vart ja har dig nu iaf...

Så ja åkte till kungälv där ja mötte zara och nora...
bästa tjejerna ever ;) ni är bäst ska ni veta, ni gjorde
min kväll till den roligaste jag haft på länge, verkligen helt
mobbade är ni ;) HAHA....

Nu ska ja duscha och kolla film, sen blire godnatt för min del..
ni får ha en underbar kväll allihoppa.. PUSSPUSS ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0