mår skit

Varför finns det folk som ni !! orka sprida rykten som inte ens e sanna, vrf?????

Okej att man kan skoja, men vrf va seriös och typ sprida det till massa folk som kanske
tar illa upp..

hatar det, asså hur orkar man ens gå runt och säga massa skit som e så jävla onördigt???
orkar inte med sånt, mår fan bara dåligt själv utav att folk ringer mig och frågar massa skit
hela tiden... ååååh !!!!

JÄVLA OMOGNA HELVETE SOM SPRIDER SÅN SKIT..!!! väx upp för helvete... jävla idioter asså...
tack för att min kväll e förstörd.. orkar fan inte mer!!

ja vet inte ens vad jag ska säga för det är så jävla töntigt och jag är så jävla arg..
skaffa er ett liv ist..

GOODNATT !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0