Man fryser ju röven av sig ärligt talat :O!!!

Va är detta för skitland vi bor i, sommar året om skulle inte vart fel :O<33

Man kan ju inte ens ha vinterjacka utan att man fryser va fan, helt galet kallt äre ute nu..

Iaf idag har ja vart i skolan till kl 2, sjuk skoldag haha :)
Sedan åkte jag hem och vände för att åka till bohus och träffa
evisen, på bussen träffade ja sofia evas syster , vi hade sjukt skoj
på bussen medans trafiken stog HELT STILL :O<3 haha,

Nu e ja hemma och mår illa IGEN... :( vet inte vad det är för något..
har mått illa sen i lördags..
Nu ska jag duscha en varm dusch och sen vidare till sänge, mår skit verkligen
så ska bli skönt att sova nu.. är övertrött, ja komer däcka med en gång ja lägger
mig i sängen ;) haha sköönt, så e man förmodligen inte så trött imorgon till skolan.

Skulle haft svenska prov idag med, men ja kunde inte de så ja sket i de :/ inte bra.. men ja va tvungen
kunde ju ingenitng så va ändå ingen ide att spendera tid på de när allt hade gått åt helvete ändå..

PÅ ONSDAG KOMMER MIN BABY HEM TILL GÖTEBORG :) har saknat dig så enromt mycket, ska bli helt
underbart att få träffa dig igen efter allt vi bråkat om och sån skit. allt har varit katastrof mellan oss
men ja hoppas att allt ska lösa sig, och att min plan går egenom hade vart sjukt nice att flytta till karlskrona
med dig, men vi får se hur allt blir <3 pusspådig , ses snart ^^

GODNATT OCH SOV GOTT ALLIHOPPA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0