måååndag och ja var ledig idag !!!

Idag har jag varit ledig, hur gott som helst va de ;)
Har varit i bohus hon en kompis, knaaas äru men go ändå...
gick till eva en stund vid ca halv 5, så träffade ja sofia också.
har saknat er...

nu sitter ja här i min ensamhet hahaa och har precis duschat ;) sjukt sköönt...
Lördag va en grym kväll måste ja erkänna, men blev lite för mycket i slutändan
fattar inte hur folk kan bjuda SINA kompisar när man sagt att de inte får komma
flera .. så sjukt onördigt .. men men så e de och de e sånt man får räkna med..
men nu orkar ja inte bry mig, kmr aldrig ha fest mer iaf, om folk inte fattar va man
säger så får dom fan räkna med att dem inte kommer bli bjudna någon mer gång..
men folk som inte fattar att dom gör fel borde skämmas !! om ja skulle tagit dit
massa folk om dom skulle haft fest hade dom inte helelr blivit så glada...........

Aja orkar inte bry mig nu :) nu e de över, sista gången iaf ;);)<333
nu ska ja koolla film tänkte ja <3
byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0