langning :)

hahahaha :) OMG asså det är skrattretande verkligen.
Jag och mamma var och skulle handla mat, sen skulle hon köpa
halstabletter till mig, strepsil eller vad som heter som finns på typ
apotek och sånt, så säger mamma vad vill du ha för smak ja ba honung
så säger kärringen i kassan ba ne ja får inte sälja till dig för det är 18års
gräns på sånna, mamma ba men ja e 18 hon ba ja men du langar till din
dotter eftersom du köper dom, asså SÅ JÄVLA TÖNTIGT,
samma sak det är 18 på trisslotter för att det är beroendeframmkallande!!
ASSÅ SHIT VA LEVER VI I FÖR VÄRLD. snart kommer det bli åldersgräns på lösgodis med
för man "kan" ju bli socker beroende :O asså shit ja stör mig så sjukt mycket på
de nya "lagarna" som kommer hela JÄVLA tideen.. va ba tvungen att skriva de :)

HAHA ^^

nu har ja iaf vart ute en lång prommis med vovven och nu ska ja hjälpa mammsen
med maten JAG ÄR JÄTTE HUNGRIG :O:) hihi....

sen ska ja gosa ner mig i soffan och kolla på tv, för det va sjukt längesen ja kollade på tv faktiskt hihi
PUSSPUSS ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0