Krogen ikv <3

Heeej och förlåt för sen uppdatering <3
har inte orkat helt enkelt, idag har jag
bara chillat tagit det lugnt och vart ute en
lång promenad med min vovvsing ;), är så
glad att du e så lydig, fattar inte hur eller vem
som har gjort de men de måste ju vara JAG ;)(A)
haha, iaf ikv ska ja på karisma med bästa killarna
Jonathan och Philip, det kommer rocka fett, dansa
loss helt enkelt ;) pusspåer <3

Nu ska ja käka lite och göra iordniing mig sen blire bullen som
plockar upp mig i ytterby och sedan vidare till nödinge där det blir
förkrök ;) <333

trotts utegångsförbud så kommer detta bli galet kul :)<33
hihi :D

PUSSPÅKVÄLLEN!! <3

Outfit ikv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0