Inte min daag idag :(

Heej mina vänner <333
Idag har jag varit på namngivning för mira, min kusins barn, 3 månader gammal jäätte söt <3
Mådde inte speciellt bra, men va tvungen att hänga med ändå, har mått illa hela dagen, inte
jätte gott om man säger så..

Åkte till nödinge efter vi kommit hem och träffade philip och adam lite för philip skulle ha sina grejer
jag hade i min väska sen i lördags, sen träffade jag alis, min lilla prins..

Nu har ja duschat rensat kläder så nu ska ja lägga mig i sängen och plugga lite eftersom jag har handelsprov imorgon kl 8 -.- :O, jag orkar verkligen inte gå upp kl 7 för ett himla prov, men man får väl offra sig för betyden om man inte vill bo på gatan...

Vi hörs imorgon bebisar :)
PUSSPUSS godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0