Ingen mobil, inget liv !!

Godmorgon allihoppa <33
Jag skulle vilja berätta att den värsta dagen i mitt liv har passerat, och den va igår.
Gud har aldrig vart så arg,ledsen och besviken på mig själv som jag var igår.
Piercade naveln utan mammas tillstånd, Dagen innan alltså i förrgår smsade jag
min syster och frågade snällt ifall hon ville stå som min mamma, ne då går hon
och säger det till mamma som jag sa till henne, JÄTTE SNÄLL SYSTER HAR JAG !!
Så många gånger jag ställt upp för dig så gör du såhär mot mig, jag fattar inte....

Iallafall när jag kommer hem så ser min mamma att ja tagit ut 500 kr från kontot och
jag säger att det är pengar som jag ska spara, men då fattade hon hade ja hade tagit
hål i naveln, så mamma och pappa frågade ifall dom fick se ja ba nej, så sa dom men då
kan du ju lika gärna visa om du inte gjort något? så blev det världens liv, ska inte gå in
på detaljer men det var verkligen den värsta dagen i mitt liv kan jag tala om för er ....
fyfan..
visst livet e hårt ibland och man bråkar med sin mamma men detta va verkligen HEMSKT!
har aldrig sett min mamma så upprörd innan, de va verkligen inte roligt...

BTW: Min piercing gör jävligt ont idag !!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0