hemma igen :)

nu e jag hemma från göteborg :)
Åkte bara in en snabbis för att följa med
ida och köpa rengöring till naveln, sen vidare
till kungälv där jag mötte min bror david, vi handlade
lite mat och efterätt som vi ska ha när mammsen kommer
hem från jobbet :P, sen skulle vi köpa trisslotter och kärringen
i kassan fråga fan efter legg :O ja blev helt paff, ofta de e 18 på
trisslotter, asså detta landet kommer gå under snart ärligt talat,
det är ju 18 på allt nu för tiden, snart e de la 18 på att köpa mat med
förvånar mig verkligen inte asså. helt sjukt strängt är de nu för tiden.
BLIR FAN ARG PÅ DET !!!  sjukt störande iaf.

Iaf nu har jag och david städat huset och nu väntar vi på mamma som ska komma
hem och få sig en chock att vi har städat :O hahha <33
Händer inte ofta kan ja ju säga...

Mormor och sten-erik kommer nog hit med mamma och fikar en stund innan emma och johan
kommer hit och kekar maat ;)

Nu ska ja ba ta de lugnt och kanske äta lite har inte ätit frukost än :O<3

ha en underbar kväll allihoppa , PUSS <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0