hej och hejdå kungälv !!!!

Orkar fan inte med denna jävla håla längre helt jävla seriöst !! va fan e de med folket här egentligen... orkar inte med de.........

Låt mig leva för helvete. vissa e ju ba för jävla patetiska jävlar som inte fattar att folk vill leva med ist för att bråka hela sitt liv, jag orkar inte med allt jävla tjöt hela tiden, ja har bråkat tillräckligt nu ja orkar inte mer helt ärligt. okej att folk undrar massa saker men fan att alla ska bli sura över varenda jävla sak hur orkar ni !!!!?

Jajaj iaf, idag har ja vart i skolan på en lektion svenska, sen drog vi in till stan där vi skulle kolla på någon teater, den va roligt men samtidigt tråkig, hahaha den va helt konstig, handla typ bara om SEX !!!
men men ja hade roligt iaf och de va ju fördelen med de hela..

Sen träffade ja en kompis cengis och hans två kompisar, roliga typer de
sen skulle cissi träffa sitt "ragg" men det blev inte av för han var för FEG !!
hahhaa, killar asså, helt hopplösa helt ärligt ;)

Nu har ja precis duschat efter ett träningspass på gymmet med bästa broder david,
lite sallad och macka till kvällsmat deeee va gooottit ;)
nu ska ja kolla på komisariespäck, min bror skratta så mkt så han nästan pissa ner sig
när han såg den igår, så ja känner att ja måste med se den , haha <3 måste komma på
bättre tankar känner jag ;) cecilia tack för en underbar eftermiddag i stan :P du e knaas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0