Godmorgon i kylan.

Nu e de såå kallt så man fryser bara man kollar ut genom fönstret, e inte de lite sjukt då eller?? sverige är hatar av mig
idag är det tisdag och jag börjar halv tio :D sköööönt !! slutar dock 4 inte lika gött men men de e sånt man får ta hiih :) efter skolan ska jag nog spendera min tid med Philip Strigelius en liten korv :P hihi men rolig sak <3

men nu ska ja prata med mammsen lite innan ja får ruusa till buuusssen :) ha de gott alla mina vänner så hörs vi senare... <3 (A).....

Btw : ja kommer ihåg att ja drömde en jäätte läskig dröm men minns inte ett skit från den eller vilka som var med eller något. hahahha knaaas :D PUSSPUSS på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0