God morgon allisammans :)

KALLT :O!!! varför ska de va så himla kallt på morgonen?? det är inte speciellt sköönt om man säger så. man vill ba ligga under täcket hela dagen och INTE gå ut !!!

Iallafall idag är det FREDAG :) wiihoooo älskar helg ;)
ska inte skriva så mycket för måste kila till bussen...

Men idag är det iaf helg och jag mår underbart förutom min hals som inte mår så jätte bra men men det är fredag så skiter jag i vilken, DÅ MÅSTE MAN MÅ BRA.. idag kommer nog dagen spenderas med mina tjejooor <33
sen får vi se va kvällen har att bjuda på :) det som händer händer liksom..
ska dessutom sova hos älsklings cissi idag för vi har öppet hus imorgon och hon bor typ vid skolan, så slipper ja gå upp så tidigt :D soooft äre ...

Men nu ska ja dra mig :) ni får ha en kanon dag så hörs vi senare ..
KÖSSS ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0