galen helg :)

Nu sitter ja på mitt rum och har jäätte tråkigt , sofia gick precis frååån mig :(<33
iaf jag sitter och dunkar musik :P<3..

förlåt för sen upptadering men de har inte funnits tid eller ork för de..
jag va ju som sagt på parken i fredags, träffade en underbar vän där,
som ja spenderade kvällen med, och även sov där, sedan på lördag
morgon 5 i 9 åkte vi till centralen där min pappa skuille hämta mig, och
han skulle till skolan för öppet hus, kanske inte den bästa dagen att
gå till skolan eller gå upp så hiimla tidigt , haha men de gick iaf braa..
fick köpt vatten på centralen, sedan va de ba hem och dega hela dagen


vid typ halv 1 kom sofiabebbe till och vi chillade järnet i min säng :D
sen åkte vi till donken och keka bakismaaat med viktor och billy..
sen träffade vi bullen och ngn mer och vi stog utanför mc donken
och snackade lite, sen åkte vi alla hem till sig och tog de llite lugnt.
sedan på kvällen runt 9 åkte ja till kungälv, mötte sedan sofia, jenny,
viktor, bullen, billy och johan. åkte med bussen hem vid kvart över tolv
tror ja de va. sen va de ba hem och sova.. skit gott ;)

och idag blire ba deeega järnet och äta pepparkakor,
jag och sofia åt upp min julkalender också, gooott :)
hahaa, här kommer lite flum bilder på mig och sofia
inte jätte söta  inte sminkade eller fixade men men. haha vi bjuuuder på´t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0