fyyyy satan va kallt det är

Men men vintern måste också finnas (tyvärr)
Men iaf nu har ja nyss kommit hem från cecilia palmqvist,
en skön prick, vi har förberett lite saker, och vi har dessutom
ätit potatisgratäng och fläsk filé som e underbart gott :) det bara
smälter i munnen ;) hihi <33, kan inte säga för mkt här nu på bloggen
för det mesta händer imorgon ;) thihi, <3 men dagen kommer bli sjukt
skoj imorgon iaf :) förresten min underbara älskling amanda fyller hela 17år
imorgon, jätte stort grattis till henne, hihi. hoppas du får en underbar dag !!

Nu ska ja nog bara ta det lugnt och kanske umgås med min familj som jag inte gjort
på evigheter, haha har bara låst in mig på rummet och tagit det lugnt, det kan vara sjönt
ibland när man inte orkar umgås med NÅGON, bara vara för sig själv, vissa känner så också.

Ibland orkar man bara inte med någon mer än sig själv, vilket jag inte orkat nu i några dagar..
har varit lite nere, men nu e ja på topp igen ;) nu mår ja inte illa längre, och ska försöka börja
träna igen efter en slapp tid hemma ;) hihi <33

Nu ska ja inte skriva mera, men vill bara säga att amanda soon bestämde vad jag och cissi skulle äta idag, vi hade besluts ångest haha, hon tyckte vi va helt störda när vi ringde henne och frågade va vi skulle äta :) haha <3
men det kan jag förstå...

Ha en braaa kväll så hörs vi imorgon vännorna mina <3
PUSS & KRAM. godnatt :)

BTW: träffade en gammal kompis förut med det va roligt att se att du ens lever hahaha, har inte sett dig på ett tag nu, pusspådig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0