Bakis !!

Heeejj och godkväll alla partypinglor som hade en awesome kväll/natt igår...
Jag hade iaf skit skoj, först förfest hemma hos mig med underbara tjejer ;)

Sen vid 10 över 9 trog vi till combi i kungälv, där vi fortsatte dansa och dricka..
hade jätte roligt, en värd kväll eftersom ja hade så sjukt tråkigt i fredags.. :P

Sov hos en kompis i nödinge, givetvis skulle min mobil dö så ja fick gå in på sportlife
och låna telefonen för att fråga mamma ifall hon kunde hämta mig, hon va i stan så
ja ba va fan ja chansar på att komma på bussen, och det gjorde jag ;)

Jag tänkte ja åker till bohus och kollar om eva och sofia e hemma så ja kan ringa där ifrån
och säga att hon skulle hämta mig i bohus ist, och så ja kunde få dricka vatten hos eva, men men
så blev det inte, självklart skulle dom till stan, dom hoppade på den bussen jag kom med, så ja stannade
på bussen och åkte ända till stan, fick ringt mamma och säga att ja åker till stan så dom kan hämta
mig där ist, sen när vi va framme så hade mamma köpt cola till mig som ja sa till henne för ja va så
jäkla törstig hahaa :) ni vet ju kanske vrf ja va törstig ;)

Sen påväg hem mådde ja piss så mamma frågade ifall ja hade ätit ja ba ne så sa hon att vi skulle
svänga in på mc donken <3 så åt ja lilla menyn, de va gott.. mådde mkt mkt bättre efter det..

Nu sitter ja i min säng helt DÖD, och vill verkligen inte till skolan imorgon.. känns inte som söndag idag verkligen. vill inte tro att de e de heller .. så som ja mår.. hahah <33

Men men lyckad kväll iaf.. <3
Ha en fortsatt trevlig dag..
PUSS&KRAM ^^

lite bilder från igår:


Kommentarer
Postat av: jenny

söt bild :))

2010-11-16 @ 13:15:15
URL: http://jennyschramek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0