babe it was you and me then !!
du visste HELA TIDEN att de va dig ja ville spendera resten av mitt liv med, du visste de innerst inne men du blev så arg så du förträngde de, och jag blev med arg och besviken och försökte göra något åt det vilket inte ledde till något bra jag vet de ingen behöver påminna mig om det. men jag trodde på dig, ja trodde verkligen att du visste att vad som en händer så e de alltid vi , ja sa till dig va som en händer kommer jag ALLTID alltid att älska dig som du är... och sen efter 6 veckor, jo va händer. efter MER EN ETT År så händer detta.. ja har de fortfarande i bakhuvudet och tänker på det varje dag på något konstigt sätt. :'( trodde mer eller annat om dig men sånt här trodde ja aldrig du skulle svika mig på. för så mkt vi planerat och så mycket vi pratat om både vårt förhållande och vår framtid så trodde ja att vi hade varandra på bådas sida. :/  baby i miss u a lot....



Ingenting jag kan göra nu även ifall ja hade hoppats på att jag kunde göra något.. för det hade vart min högsta dröm nu att få veta att du älskar mig och att älska någon tillbaka, den tiden va den bästa tiden i mitt liv, ångrar ingenting som vi hade med varandra, vi hade det verkligen sjukt bäst och jag önska ja fortfarande hade det.. !!! </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0