asså katastrof :O:)

Igår va en toppen kväll <33

Va först hos amanda soon på tjejmiddag, där vi lagade pizza och åt tårta :) MUMS, jätte gott och väldigt roligt sällskap..
Sedan vid halv 8 stack vi hem till mig där de va föllt röj ;), i början va de chill inte så mkt folk och helt lagom liksom, sedan lite senare spårade allt ut, folk kom och gick som dom ville de va lite störande faktiskt men men nu e de över och ja e glad att inget blev snott eller så, lite saker gick sönder men de e sånt man får räkna med när man har fest ;) sen så helt plötsligt står min mamma på trappan snacka om att ja fick panik, hon blev inte sur för vi hade fest utan hon blev sur för de va några jävl idioter som kalla henne massa skit.. jävla töntar säger ja ba.. !! skaffa ett liv ist för att tro att ni e coola när ni inte ens e de.. ni borde skämmas bara !!:P:O

Jaja nu sitter ja i mitt rum har precis städat mitt rum, de luktade sprit över hela rummet och de va sprit på golvet haha :)
tack alla som hjälpte mig igår och städa och sånt , jätte snällt. och tack alla som gjorde min kväll underbar <3
CIO :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0