20/11-10

tack för en awesome kväll/natt,
och jag ber om ursäkt för att det
blev som det blev där i slutändan..
haha, VARFÖR? det är frågan
vrf ska folk som man sagt NEJ till
inte lyssna, vrf kommer dom ändå
ja hade fan skämts om jag kom en
fest jag inte vart bjuden på, hur vågar
man ens visa sitt ansikte. asså ååh ja
får damp.. folk som inte e bjudna ta åt
er av detta, visst att de folket som kom
jag ville ha er där men det VAR FULLT!!!
Jag är inte arg eller något men ja blev
bara besviken för ja visste att detta
skulle hända, så LYSSNA med den hjärnan
ni fått s¨å kanske de inte hade blivit såhär
visst att det inte drabbar er men tänk er
själva om ni hade haft fest och det kom massa
oinbjudna och ni visste inte när era föräldrar
komemr hem.. TÄÄÄÄNK för helvete!!!!

aja de va en rolig kväll tills allt pajade, :)<3
tjejor ni är underbara jag älskar er, tack för
en HEL GRYM tjejmiddag och partyt :)<33
ni kommer alltid stå mig vaarmt om hjärtat..
hoppas ni känner er älskade va mig för jag
ÄLSKAR ER JÄTTE MKT....



SANNA HOLTE!!! JAG SÄGER BARA FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG , VA INTE LEDSEN HAN E INTE VÄRD DITT ENGAGEMANG OM HAN HÅLLER PÅ SÅHÄR.. DET FINNS SÅÅÅÅ MÅÅNGA FLER EN HONOM, HAn är inte ens värd att lägga ner ngt energi på ens. så skit i han nu, LIVE YOURE LIFE BIAAATCH <33 min pudding, älska dig... du vet att du alltid kan komma till mig om det är något du vet att jag alltid ställer upp för dig i vått och tort, finns för dig i alla lägen det hoppas jag att du vet... <3333 du och jag föralltid gumman, ja tror på oss vi ska gå LÅÅÅNGT.. !!





btw: tack alla som hjälpte mig igår ni va grymma <3 älskar er..


Kommentarer
Postat av: Sanna

tack älskling, haha du får de låta som värsta pojkvännen. men aja , ja älskar dig!<3

2010-11-21 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0