tjosan i trosan därute <3:D

Idag är jag jätte glad vet inte varför men har varit en fantastiskt dag faktiskt <3
Va i skolan som vanligt, börjar halv 10 chillidill äre, börjar typ sent varje daag...
slutade circus 13.40 idaag dåra <3, sen åkte ja hem med sannis eller vi åkte
samma buss iaf, sen så när ja kom hem så tänkte jag ÅÅÅH va varmt och skönt
det ska bli nu med en varm dusch, men nehene då va de låst hemma överallt, shit..
sofia var påväg till mig också, jag fick ringa min systers kille så han fick ringa emma och
fråga efter nyckel, som TUR VA hade hon nyckel hem till mig så hon kom och öppnade för
oss. sedan gjorde vi bacon och pasta, muums, hade inte ätit på hela dagen pga äcklig
snusk mat man får i skolan. smakar bara vatten alltihoppa, vatten är ju gott men vafan
till mat e de vidrigt, FY för maten i skolan !! BÄTTRING FÖR FAN , hahaha ;) ne nu ska vi
vara posivtiva <3 men men , sen va ja lite osocial så ja gick upp och duschade och sofia babe
kollade på tv sålänge, sen åkte pluuttan hem till sig, och jag väntade på eva att hon skulle komma.

Sen när eva kom gick ja och mötte henne vid preem, påvägen till preem mötte jag och älsklings vovven
en panikslagen hare som inte visste vart den skulle typ haha <3 izza ville leka men de ville tydligen inte haren.
men men, sen pluggade vi lite matte, JAG HAR NÄSTAN KLARAT MATTEN.. är så otroligt glad verkligen, känns
så himla skönt att ha de klart... malihehe eller hur du nu stavas, trodde inte ja skulle säga detta men fan vad
jag älskar dig , du e bäst hahaha <3.. sen åkte jag och eva till willys och handlade godis, sen hem till henne.
skulle vart med bullen men neheene de fick bli en annan dag.. skulle träffat min älsklings pojke idag också men
det blev inte heller av, så de får bli imorgon <33333 :)...

Sofias egopic here it comes... hahaha du e så söt mitt mongobarn. tar kort när jag lagar mat och sen när jag är uppe och duschar <3 du betyder feett mkt babe ska du veta.. du gör mig så lycklig jämt. sån tur att ja fann dig där ute i skogen bland alla möss kossor tjurar och älgar <33 haha ne ja skojar bara med dig, du e bäst och BARA MIN <33333






2010-12-01
JAG ÄLSKAR DIG PHILIP STRIGELIUS.
hittade ingen bild på dig så fick bli denna, hihi <3

Kommentarer
Postat av: sofia

AWIIEE <3 hahahha riktigt söt bild :d du är bääst hhjärtat, och jag bor fan inte i skogen!!!!!!!!! hehehhe fast lite. älskar dejjj<3

2010-12-01 @ 21:37:59
URL: http://sofianordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0