Tjaa :)

Gordmorgon allihoppa, vrf lyckas jag ALLTID att vakna för tidigt så ja får vänta en HEL timme innan bussen går. åååh :) ja e så lyckad asså.. hihi <3 men det gör inget för då hinner ja byta kläder om det skulle behövs, ifall ja inte vill ha de jag har på mig asså ;)..

Idag är det torsdag, och imorgon är det FREDAG :) mmmmm love it.
helg är det bästa som finns, speciellt när man ska vara med sina bästa
flickor på lördag, det kommer bli sjukt nice mina babes.

Just nu sitter ja i min säng och dunkis musikis ;), och min hund är bäst för
hon värmer mig, även ifall hon inte är världens största hund men menn det går
ändå ska ni se. hihi <33 asså ja måste verkligen säga att RABBIH är så jävla sexig
man blir helt till sig när man lyssnar på honom, speciellt låten hurricane, så jääävla
sexig. hihi <3 musikvideon gör det ju fan inte bättre heller när man ser han dansa och
sånt.. MUMS SÄGER JAG BA !! hihi

Idag ska jag vara men älsklingen min (philip)
innan han kommer vet ja inte riktigt vad jag ska
hitta på.. får väl plugga eller ngt -.- kan ju inte vara
ute med min hund för längre för hon e KLEN när det är snö
hahhaa. hon får ont i tassarna så jag får typ stanna 1000000
gånger för att hon fått typ salt eller snö under tassarna för hon
haltar och får typ skit ont vet inte varför men de flesta små hundarna
får sånt när de är så buuuurrrrr ute ;) tsss. jaja nu ska jag inte babbla
mera, för det blir bara mer ointressanta saker hela tiden. haha <3

Ha en UNDERBAR dag allihoppa så höööörsssss viiii :D
oförberätt engelska prov idag igen förresten, som jag missade
när de andra gjorde för ja gjorde matteprov, men men det går
säkert bra ska ni seeee ;) för det är ju fanny vi snackar om :D
haha <3 PUSS PÅ ER , ta hand om er nu...


puss på dig med sötan hahaha <3 itne jätte fin bild på mig men hahaha,
tyckte ba ni skulle se hur ROMANTISK min hund e och slickar på mig i ansiktet.
hahaha <3 ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0