tjaa :D

nuuu så mina vänner va denna jobbiga och knasiga dagen över :)
slutade skolan typ 2 sen åkte ja hem va hemma en sväng, sen åkte
jag till kungälv mötte zara vi gick in på mimers och väntade tills bussen
kom hem till henne :P svin kallt ute juuh -.- :O!! sjukt.. aja iaf sen tog vi
det lugnt hemma hos henne en stund, fick skrattanfall för hennes mamma
e så jävla skön :) HAAHA, sen åkte jag ner till kungälv och väntade på min
mamma eftersom ja skulle ha utvecklingsamtal -.- de gick väl bättre en jag
hade trott hahaha :D trodde fan ja va dåligare i skolan :O !! hhahaha :D

sen va ja jäätte sen till stan skulle möta amanda i stan hon hade vart där inne
skit länge, så när ja skulle ta bussen så ringde ja henne så va hennes mobil avstängd
för hon skulle spara batteri för den va död eller höll på att dö, JAG FICK PANIK VERKLIGEN...
tänkte ba hur fan ska ja få tag i henne nu, men sen så ringde ja igen och igen och igen och
sen äntligen så fick ja tag på henne :D mötte henne vid centralen och sen gick vi och
stress handlade en julklapp till min bor , kan tyvärr inte säga va de e för han kanske
läser min blogg haha :D men men de blir säkert kanon , sen gick vi till paprika och amanda
åt och jag drack cola :D mkt gott :D sen träffade vi favoriten cengis en stund, haha du e en
bra människa gubben :D och amanda du e bäst, säger ba de fan vilken jävla tur att ja hittade
dig i hörnet av klassrummet :D hahahha <333

hur go stund som helst med amanda, :D du e en favorittjej, kommer alltid vara speciell i mina ögon :) (asså bra)
hahaha, fick pratat ut ordentligt där :D, sen köpte vi jultomtar och plopp :) VÄRD DAG :D

älskar dig plutten :D
nu ska ja duscha sen naaana <333
hoppas ni haft en bra dag alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0