söndaag ....

Heejsvej, lite sen uppdatering har det blivit men ja har inte haft ork eller tid för det, va inte hemma på hela dagen igår typ, och idag har jag sovit fram till 3 sen åkte jag till farmor med min familj och åt mat och tjötade lite...

fy va bakis ja va asså de är sjukt, men jag hade iallafall jäätte roligt igår med mina underbara tjejor :) kvällen spenderades i kareby där ja knappt kände ngn men de va roligt ändå ;)
skulle åkt till nödinge egentligen men det blev inte så eftersom han som skulle ha fest va tråkig , :P hihi

sen åkte vi till kungälv och ja satt i bullens bil i typ 2 timmar när han skussade hem massa folk...
köpte pommestallrik guuud va gott det är :)

men innan det skulle jag hem till becca så när vi kom in i hennes rum så ligger nora där helt ensam och vet inte vart hon är typ, haha hon hade smitit in och lagt sig i hennes säng haha :D;) du e knasig duu plutten :D

sen körde bullen hem mig så ja gick och la mig och däckade fort som satan, det va skönt :D

här kommer lite bilder från kvällen :) galen kväll med mkt skratt och vel ;)




hahaha ni e sjuka mina små apor, men roligt hade vi <3 :D
ha ett underbart lov allihoppa och hoppas de varit bra hittils <3
PUSS OCH KRAM :D nu ska ja tjocka mig med energi dricka och chips (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0