puuuuuh vilken natt

hej på er allihoppa :) denna natten har varit galen har inte sovit en blund kan ja ju tala om..
igår kväll satt ja uppe och snacka med massa kompisar ett långt tag, sen vid 4 ringde två kompisar
och va helt hysteriska och ville sova här, självklart fick dom det eftersom det va lite problem med
bussar och shit till dit dom bodde. Massa saker hända dom ja satt hemma i hålan ytterby och skaka
av rädsla, jag satt uppe till kl 6 för att de va då dom kom, sen somna dom vid halv 9 någon gång, och
jag sov la en halvtimme eller ngt innan dom skulle till jobbet, eller den ena iaf, sen så somnade jag för en
stund sen och vakna kl 4... snacka om trött..... -.- men det va bra att ni ringde annars vet ja inte vad detta
hade slutat någonstans asså... katastrof :O:O men men nu e de över och ni mår braa igen..

idag ska ja träffa en kompis, ska ta en liten promenix, sedan blire hem och klä granen äta julskinka och klämma på alla julklappar :)<3 asså shit va tidengår snabbt, det är redan julafton imorgon :O:D:D hihi.. inget speciellt längre känner jag men, man får väl göra de bästa av de helt enkelt :P

Ha en underbar och mysig kväll alla :D
Puss en otroligt trött fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0