ojjj lite sen uppdateriiing

heeejheeeej alla blogg vänner :D jätte dålig uppdatering men  har inte haft dator eller internet på två dagar :)
dessa dagarna har varit knas :d hahahaa ;) okej nu tar vi allt från där jag slutade blogga haha, i måndags åkte  jag hem till zara och va där hela dagen senare på kvällen kom dawod och kevin till oss, sen åkte jag och tess med dom till nödinge för de va krök där, mkt mysigt va de (A) somnade även där, så tess väckte mig vid typ 12 och sa att hon gick ja orkade verkligen inte resa på mig så jag låg kvar i sängen med ali och vi vaknade kl 3 :D hahaha mkt skön sömn ;) dde va galet :D sedan på tisdagen ¨åkte ja hem till zara efter ja vaknat hos ali, så va vi i stan lite sedan hem till zara och softade :D senare på kvällen drog vi till kungälv där de va fest, inte jätte rolig fest men men den funkade :D sen gick vi till bussta för bussarna slutade gå så när vi kom dit halv 12 så hade alla bussar redan gått förutom bohus och kärna så ja tänkte att ja åker hem för ja frös som en idiot plus att ja har ingen mat eller ngt hos zara :D:D<33 vilket va ett kanon val just IGÅR, men nu vill ja till zara och dom igen :D hahahaha :P mkt mer soft faktiskt att ha en egen lägenhet så man kan gö va man vill utan att få skäll ;)

jaja idag är ja helt död och vill ba ligga i sängen hela dagen, vaknade dock 4 så de e ju typ hela dagen :D men men ja har druckit lite vatten och gått på toa de ända ja gjort idag :d hahaha och kl är redan 10 över fyra. orkar inte ens äta xD ni får ha en underbar dag så får ni höra av er om ni hittar på ngt skoj :)<33

PUSSPUSS ^^
här kommer lite bilder från tisdagen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0