nu vart de kväll typ :)

Min dag har sett ut såhär:
sängen
ut med hunden
sängen
åt luch
sängen
städat
nu sängen igen :) ahahha

Fatta va lat man kan va :), men om en stund ska ja göra mig iordning och dra mig mot nödinge med mina underbara flickor :).. TAGGA !!

Imorgon ska jag och mamma baka lussekatter, eftersom det inte blev något idag :/ har varit för slapp för att baka de idag :P hihi, sånt händer också ibland :)

men men nu ska ja va social med min familj, och ska snart keka, och min syster och hennes killle kommer hit med..
sen bär ja av mig till nödinge, har både comviq och den andra mobilen med mig ifall det skulle vara något :)
hör av er om det händer något niiiceee :) KYSS OCH SMEK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0