Lördag förmiddag :)

godmorgon :) löördag förmiddag är alltid så himla go känsla, vaknade vid 20 i 12 och sen har ja ba legat och degat i sängen tills nu 20 i 2 :) hur gott som helst det måste jag säga :) igår va ja i nödinge, åkte dit med sanna och amanda men dom åkte hem innan vi ens kommit hem till philip, :P så ja och philip gick hem till honom och kollade på idol och hade de myysigt :) hade sån mens verk hela dagen så ja nästan inte kunde gå. hade så himla ont i min rygg.... saknar mina P.Piller :/ men får dom igen den 17 december :) ska bli så himla gott att inte behöva tänka på mens och mens verk :):)

Idag vet ja inte riktigt vad som händer, men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda tillslut :) hiih
ska baka lussebullar med mammsen snart, om hon kan komma upp någon gång med :) haha <3

vi hörs senare mina vännor :) ha en underbar dag <3 pusspuss ^^
tänk att det snart är jullov :O helt galet va tiden går fort ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0