Lördag 4 december !

Hej alla goingar :) just nu sitter ja här framför datorn och ba deeegar, har precis käkat köttbullar och mackaroner ;) hihi mkt gott sådär på morgonkvisten .. hihi <3 Älsklingen åkte hem för en stund sen, och det blev helt plötsligt tomt och tråkigt nuuu !!

Mina päron har åkt till ullared nu , JAG VILL MED DIIIT <33:O
men inga barn fick hänga med -.- ... jaja sånt e livet liksom.

Idag ska ja vara med bästa tjejerna hemma hos jenny i kärna :)
kommer bli fett nice asså... igår som sagt va vi hos julia i kode
hahaha , ja va den ända som kände att det luktade förjävligt.
vi åkte tåg dit, aldrig gjort i hela mitt liv men de va en upplevelse
det med :) hihi <3 sen drog vi till kungälv där jag träffa philip älsklingen
sen så drog jag och philip hem och sooooov , mkt trötta va vii dååe :):P
men idag är man pigg och glad som en kexchoklad, måste ju va på topp
när man ska fira lilla julafton med bästa tjejerna ikv ;) <33333 pussssss

ne nu ska ja inte babbla mer utan
ni får ha en underbar kväll/natt så hörs vi väl senare eller imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0