Jag älskar diig hjärtat

Philip Strigelius, du är den bästa ja kunde hitta, du e verkligen bäääääst och du kommer föralltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.. lovar att ja verkligen kan vara med själv när jag är med dig, du e den som får mig att le och du får mig att skratta hela tiden, känns underbart att veta att du e BARA miiin.. och det ska du förbli också.. du e en speciell kille för mig och jag hoppas du känner detsamma, för detta ska bli en braaa framtid och allt vi gör tsm ska komma från hjärtat.. och vi har inte vart tsm länge men jag kan ändå säga JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID.

synd att du åkte hem från mig precis, saknar dig så fort du lämnat min närhet.
men vi sees ju imorgon igeeen :)..
ÄLSKLING DU GÖR MIN DAG SKA DU VETA, OCH KAN INTE BÄRJA MIG FRÅN ATT SAKNA DIG SÅ MYCKET.
vill vara med dig hela tiiiiden..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha

2010-12-03 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0