hejsvej :D

Nu har ja precis ätit maaat :) och det va gott, sallad och macka blev de orkade inte gö ngt annat ;)
har varit i stan med cissi och natalie idag, träffade gulliplutten cengis du e underbar ska du veta :)
du livade upp stämmningen rejält kan ja ju säga, va inte så taggad innan men sen blev ja på bättre
humör, du e så söt mot mig (A). känner mig som en prinsessa när jag är med dig och jag säger inte
bara så utan jag menar de ;)

fick inte köpt några julklappar som de va bestämt men jag och lillskiten amanda hauge ska in till stan
imorgon och shoppa liiite :), då blire säkert massa shopping, amanda e galen i stan, ska gå till allt samtidigt. haha
du e gör go hjärtat..

jag fattar inte hur du bara kan se de dåliga vi gör och inte de du gör, asså de e alltid såhär, fattar inte va de e som händer, ja har vant mig vid att ha de såhär men andra blir med drabbade, du blir en helt annan person när du e med andra, känns helt konstigt jag fattar inte att du kan få oss att känna oss världelösa men det är la så nu för tiden att man byter vänner sisådär, men men .. VA INTE SÅ JÄVLA EGOISTISK, tänk på va du själv gör och inte snacka skit om oss hela tiden , och säg att du e mkt bättre och att du inte bryr dig ifall vi råkat "dissa" dig ngn gång för de blir du. du ljuger bara för dig själv när du säger så, du märker som sagt inte va du gör för fel du märker bara de fel som vi gör, och de börjar bli jävligt irriterande nu måste jag säga.. !!!!


aja ha en underbar kvälll :D nu ska ja ta mig en dusch och kolla sex and the city :D PUSSAR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0