heeej looooov :)

Äntligen är det måndag och allt är perfekt :) LOV imorgon, fast ska nog inte gå dit för det är helt meningslöst, vi börjar 10.00 och slutar 10.30 haha OVÄRT säger ja ba så ska nog ligga hemma och SOOVA ist :) känns mkt bättre.

men iaf imorgon ska ja va med elias och patrik, tjejerna kommer också förbi senare och myyser med oss :)
idag har jag vart i skolan, hade juldans 10.00 till kl 11.00 sen hade vi rast till 12 sen började handels lektionen.
mycket ovärd lektion, kom dit sen fick vi gå hem för vi hade ingen data till det vi skulle göra så jag amanda och
cecilia åkte in till stan och velade lite. hihi letade dock efter en affär som inte fanns, haha mkt onördigt men men
faaan va kul vi hade, har inte skrattat så mkt på länge asså, de behövdes faktiskt xD

nu ligger ja här i min ensamhet och kollar på Jul med Ernst SKIIIT KUL verkligen :D fast neh :P hihi
ska lägga mig tidigt idag för att ja e sjukt trött, gick upp kl 8 idaag :O men jag vill inte vakna skit tidigt
imorgon när jag har LOV och sovmorgon och allt, oj nu ska ja nog inte skriva mer för nu vet jag inte vad
jag skriver längre :P:O hahaha

JO Förresten jag måååste gå på bio på lovet, såå sjukt sugen på de va :D hihi <33
vill gå på Tusen gånger Starkare, den verkar jäätte braa :D säg till om ni vill hänka :)(A)

PUSS OCH KRAM, godnatt alla mina läsare så hörs vi imorgon :)
Ny människa nya tag och nytt liv ON THE WAY :)

lite bilder från idag och från mitt lussebulle bak :D:






AMANDA HAUGE I LOOOVE YOU <33






Kommentarer
Postat av: AQ

TA BORT!!!!!!!!!!!!

2010-12-20 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0