heeej hopp gummisnopp :)

Whats up :) dååålig dag men ändå braa <3
fått ominstallera min dator idag i skolan -.-
fett segt men aja sånt som häänder :( tråkigt nog
jag och cissi hade krig typ haha, ne men vi stängde av
varandras datorer så när ja skulle starta min så va den
helt fuckad haha vet inte riktigt va som hände där men
de va ba massa text, och allt va borta mina skolarbeten -.-
fan.. jaja, så ja fick ominstallera allt på en maskin på skolan
så skulle ja spara allt på ett USB minne men så GLÖMDE
jag självklart det, allt hade vart skit i skolan , va seg hade ont
i huvudet och saknade AMANDA HAUGE så de va segt, hihi ;)
men men nu e de bra igen och ja mår väl sådääär :/
bråkar med mamma som fan så skulle sova hos sanna men nehe
det blev att dra hem ist, kuk !!

nu sitter ja här i min säng igen som vanligt och har verkligen "skit" roligt,
va ute en promenix med vovven min nyss, KALLT :O:O!! orkar inte med sverige mer
pallar inte ens kolla ut för man vet att de e sviiin kallt. men men snart e de sommar igen
eller ah man får tänka så iaf haha :), asså shit fattar inte att de e julafton om typ två veckor
OCH JULLOVET ÄR SNART :) TAGGGAAAR JÄRNET :P

va i stan med sannnaaa och miiikeeee idag också, myysss vännor, vi fikade och kollade kläder.. älskar er..
jaja men nu ska ja plugga har personaladministrations prov imon så får väl plugga järnet så ja iaf får G...
PUSSPUSS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0