heeeelg (A)

Jaaaaa :D idag är det fredag och sistan skoldagen för veckan <3 sjuuuuukt härligt äre...
Ska inte skriva jätte långt ilägg idag tänkte jag.

Men nu har ja precis vaknat och ligger i min vaaarma sköna säng som jag verkligen vägrar gå upp ur.
Vill inte ens kolla ut för jag veeet att jag snart ska gå ut i de kalla :(

Men när ja tänker på att de e sista dagen för veckan får jag en kick så nu ska ja försöka gå upp och
göra iordning mig för tha skooooola :D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men det ska väl alltid gå att hitta något skojsigt :):)
imorgon blire ju lilla julafton med bästa tjejerna , seedan party <3 here we come partypiiinglorna :D

Jätte ont i halsen med :/ inte braaa sådär på helgkvisten, men det går nog över om en stund får vi hoppas på.
Pussochkram alla ha en awesome dag och en jätte skojsig fredag så hörs vi senare idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0