Göteborg here i come <3

Heej och godmorgon kära bloggvänner :) tror ni alla längtar lika mkt till fredag som jag gör :P hihi, Denna nyår ska bli bääst har jag bestämt, inga nyårsluften här inte hihi :D:D

Nu blir det göteborg med min kära bror som ska klippa sig och jag ska kolla nyårs kläder, tror ni det finns mkt kvar eller nu när alla verkligen alla har varit i stan på mellansdagsrean :D hahaha det tror inte jag faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig mot mig själv :D <333 men men vi får se om ja hittar ngt fint :D

Ikv blire nog chill med brudarna kanske drar till nödinge och träffar en VÄN :D:D<33
Ha en otroligt skön dag allihoppa så hörs vi ikv eller ngt :D KÖSS OCH SMEK !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0