goodkväll <3

Heeej bäbisar :) nu e kl 21.05 och ja e  jäääätte trötttiiis, jag har nyss ätit lasange (muuums) sen duschade jag :) mycket skönt måste ja sääga hihi !! varit i stan med sannii idag :) träffade hennes mamma i stan också, du e för go.
sen åt vi doonken "smaaala" haha ... sen åkte jag till philip och mööös lite med honom <3;) älskar dig jäätte mycket.
nu ligger jag här och är FÖRJÄVLA ARG PÅ MIN MAMMA, asså varför ska föräldrar flippa för varenda liten sak man gör. fan får ju inte gö något här i världen längre, längtar ba tills ja e 18 när ja får sköta mitt eget, mina egna pengar, mitt LIV.... fyfan va ja längtar asså de e sjukt va gott det ska bli..

Nu ska ja plugga eftersom hon tjötar hål i huvudet på mig... -.-
här kommer lite bilder från skolan :):) älskar er flickor. ni gör min dag.






Kommentarer
Postat av: Sanna

asså DAMN va ja e sexig, älskar mig själv

2010-12-09 @ 21:21:59
URL: http://sannaholte.blogg.se/
Postat av: amanda

Fy fan va nice!!!

2010-12-13 @ 19:50:37
URL: http://amandahauge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0