godmorgon

hejsvej allihoppa <3

jätte dålig uppdatering ja vet, har varit sjuk och seg så har inte riktigt orkat med det, men nu e ja på fots igen <3
hihi, nu ska ja skynda mig till bussen, där skoooolan väntar -.- fyy , missat två prov, INTE bra.. men men det är sånt som händer alla..

igår färgade jag håret, va med eva och möööös med godis, sen pluggade ja lite personaladministration med mammsen, sen gosade ja med min älskling philip, han sov här.. han e så gullig på morgonen när  han säger, nu går jag puss på dig så somnar du inte om nu så du kommer försent <3 hhii, du behandlar mig om en prinsessa älskling. känner mig trygg med dig ska du veta <3

idag vet ja inte riktigt vad som händer, men vi får väl se vad dagen tar mig :)
ska försöka plugga lite och kanske träna, fast e fortfarande ganska förskyld :/ men men
vi fååår se som sagt ne nu måste ja verkligen skynda mig för min buss går om 5 min <3
hihi.. ha de bra alla vänner..


BTW: aaaas tråkig daag i skolan verkligen, Övningsföretag i 5 timmar.. slå de (Y) ne tror inte de går ens.. haaha fyyyyyyyyy <333

PUSS FRÅN FANNY (K)

liten bild från morgonkvisten,
man ser inte riktigt min hårfärg men de e typ SVART :O:O:O!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0