godmorgon :):)

Fredag IGEN, gud va veckorna bara flyger fram, kanon gött e de :)
fick G på mitt personaladministrations prov, sjukt skönt :) slipper ha
det efter mig iaf, samhälls provet vi gjorde i tisdags får vi reda på på
måndag får hoppas på ett G där med <3

Igår hann ja inte blogga så mycket hade varken ork eller så mycket tid till det.
men igår va ja i skolan till 4 sen gick ja med sofia till donken och åt pommes.
sen när vi skulle gå där ifrån till busstationen hittade vi en kundvagn, den lockade
lite väl mkt så ja bad sofia sätta sig, så vi crusade (stavningen) i kungälv.
hahaha så jävla go e du baby <33 (A) har alltid lika skoj med dig vännen..
sen träffade ja ali på busstationen också, han ville att ja skulle gå med att till
västragatan och kolla skor, så då gjorde ja de, och sofia åkte till bohus till sin
farmor :P sen träffade vi mamma i kungälv haha :D trevligt trevligt, sen åkte
jag hem med henne och ali åkte hem :P sen åkte ja hem satte mig vid tv:n eftersom
ja vägrar gå upp på mitt rum eftersom ja hade sällskap i förrgår natt av en jävla mus.
hahaha ja sov bredvid mamma och david(min bror) låg i soffan och sov HAHA :D
mesiga barn men men så e de :D, inte så kul attt sova med möss på övervå¨ningen där
jag och david har våra rum..

och nu sitter ja här i mammas säng och väntar tills kl ska bli halv 9 då ja ska gå till bussen,
ska åka till Ungdomsmottagningen och hämta ut nya ppiller, ska bli så himla skönt att få det
igen :D sen vidare till skolan, efter skolan blire hem hämta kläder chilla lite hemma, sen vidare
till ida och göra sig iordning för kvällen :D PARTY :P TAAAAGGAAAA tjejer ;)

ha en underbar dAG så hörs vi säkert när ja kmr hem, ska försöka orka göra ett litet inlägg innan kvällen börjar :)
PUSSPUSS ^^ LOVE FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0