Godkväll kära vänner <3

Ligger i sängen och är helt död :/ sjuuuk .. -.-.  Vill inte va sjuk nu de sista i skolan, kommer missa så mkt om ja inte är där, och det är det sista ja vill, vill ba klara allt nu.. feber,förskyld och hängig är inget rooligt när man ska försöka koncentrera sig på skolan.

Men men någongång e de min tur att bli sjuk så e de bara, bara att gilla läget :/
iaf igår hade ja en toppen kväll om man bortser från att ja bråka med philip ett tag
men det är bra nu, sköönt <3

Va hos jenny och åt jätte go middag och körde julklapps spelet, haha det va galet. alla ville ha samma sak , jag fick ett presentkort på hemmakväll, 50kr :) SKA KÖPA GODIS FÖR DET :) hahaha mums va gott ....
sen åkte vi hem till mig och hade de treevliigt :)

Idag har jag bara vart hemma, städade lite innan mamma och pappa kom hem från ullared :)
dom har köpt julklappar , så hoppas ja fick de mesta som jag hade önskat mig :) hihi <33
fick trosor vilket va ett behov, och en plattång :)..

Nu ligger ja här helt ensam och saknar min plutt philip <3 han kommer imorgon och nanar med mig..
dock vet ja inte om ja ska till skolan imon elller på tisdag får se hur jag mår. men men får väl se vad
krpppen bestämmer sig för imorgon bitti, ska ha utvecklingsamtal kl 8 imorgon OSKÖNT..
får va i skolan en timme efter för jag börjar egentligen 20 i tio, inte de bästa.. men ska nog äta frulle med
pappsen efter på något ställe :) sen får han köra tillbaka mig till skolan så ska ja gö idrotts prov sen åker
jag nog hem... <3

Hoppas ni hade en bra helg :) det hade iaf jag ...:D:D
PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0