du går mig riktigt mycket på nerverna !!

braa kväll igår kunde blivit mkt bättre ifall ALLA hade positiv inställning, blir så sur på sånna som ba kommer till festen med negativ inställning, för då blir det tråkigt, jag och amanda hauge hade roligt iaf :D du e bäst honey...
jag ska stå vid din sida till 100% i alla lägen de hoppas ja att du vet, <3 du  beyder så grymt mkt för mig...

åkte hem vid 1, va hemma 3 :D  va fan hände där? hahaha
men men idag vaknade jag  halv 3 av att mamma väckte mig
och sa att de snart va middag, vilket det inte va ahaha :D men men

sen halv 3 har ja hunnit dricka sjukt mkt vatten och duschat lääänge :D
nu ligger ja i sängen ingen, ren och go igen ;) som en helt ny människa :P

vill ba säga att du e så jävla störd i huvuet va e de där inne på dig egentligen, va fan tänkte du ?
hur kul tror du du e när man kämpar med att få va din vän och ändå bara får massa skit rakt upp
i ansiktet.. som tex detta: ja e glad att ja inte är tsm med dig längre iaf, fan va sjukt äcklig du är..
jääätte roligt att höra. så jävla patetisk är du hur fan orkar du med dig själv..

jag och denna personen är idag INTE vänner nått mer , FYFAAAAAAAAAN vilken subba du e asså

jaja skit i killar nu, dom kan va lite aa konstiga ibland...
men men idag blire väl chill med flickorna mina <3
får se va kvällen tar mig till :D något roligt hoppas ja på :P

PUSSPUSS LOVE FANNNy

en liten bild från när vi är påväg till buseen ahahah mitt i stan :D
älskar er tjejer ni är bäst, ni gör min dag (A)<3 vi föralltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0