dåva de helg igen <3 skööönt

Äntligen fredag igen <3 allt bara flyter fram, det går skit fort på dagarna nu tkr ja :D
men det är väl för att jag fortare ska bli 18 antagligen :O;) hihii..

Nu sitter ja här igen i min säng frAmför datorn och lyssnar på go musik och väntar på
att mina bäbisar amanda soon och sanna holte ska sluta skolan så jag kan leka med dom
en liten stund innan dom ska på modevisning, då bär de av till philip :) kolla idol, och mysa
amanda och sanna kommer även dit sen tror ja :)

Idag har vi haft två prov, en redovisning den gick väl bra men det va inte så mycket att säga
om man säger så :P HAHA, sen hade vi personaladministrations prov det gick bra tror jag :)
svarade på allt iaf men man vet ju aldrig hur det går, alltid när det känns bra så e de helt fel
hahaha <3 men men.. så nu e de mesta över som ja missat.. har även 2 prov nästa vecka som
jag måste plugga arslet av nig för att få G eftersom ja inte vill gå på jullov med massa efter mig..
kan ju inte kännas så bra liksom

men nu ska ja gosa med mina hundar :) ha en otroligt brA fredagskväll och natt och kanske morgon haha :)
IDOL FINALEN IDAG, JAY JA HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG... :) minnah e DÅLIG, eller förlåt mig mindre bra. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0