bakfull söndag :)

hejsan hoppsan på er alla bakfulla vänner :) hoppas jag inte är ensam om det :P
Ligger i min säng helt död typ :D, haha va hemma hos philip och drack lite och dansade.
skit skoj hade vi tillslut, trodde först det skulle bli tråkigt eftersom de inte va några folk
alls där typ, men sen när alkoholen började verka blev det dans och mycket skratt :)

halv tolv drog vi till kungälv för att gå in på krogen, men jag drog hem för jag frös och va
jätte trött :), sen typ kl 5 eller ngt kom philip helt från ingenstans och började kasta snöbollar
på mitt fönster hahaa :O visste inte att han skulle komma, först trodde ja det va snö som ramlade
från taket men det visade sig att det va han :O HAHA, men men iaf sen vaknade jag upp i mammas säng :O
ahahhaha :D

idag blir det att chilla järnet hemma i min SÄNG :) får väl plugga liten också eftersom jag har prov på tisdag,
samhälls prov brott och straff :O det verkar lätt men det är riktigt svårt, hahh :P man får tänka så hjärnan typ
sprängs haha :) idag kanske inte är rätt tillfälle att tänka hahah :P men men vi får se hur det går :P

bilder från kvällen kommer säkert in senare , när jenny har skickat, eller sofia kanske det var som hade kamera..
PUSS&KRAM FRÅN FAANNNNYYY :)

tack för en underbar kväll alla , ni vet vilka ni är :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0